Najnowsze artykuły

Od depresji do pewności siebie - historia...

Nieregularne wzorce jedzenia i spania z powodu pracy odbiły się na zdrowiu Shivarama, który cierpiał na chorobę refluksową krtani i gardła...

Czytaj Więcej

Dieta Samuraja


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Dieta japońska to dieta mieszana. Zwolennicy tej diety spożywają typowe azjatyckie składniki, takie jak ryby, warzywa i zielona herbata. Każdego dnia masz limit 1200 kalorii. Powoduje to deficyt kalorii i utratę wagi. Dieta japońska jest wszechstronna.

Dieta japońska jest uważana za zdrową

Spożywa się do 30 składników dziennie. Dla porównania: typowy europejczyk zużywa 30 składników przez cały tydzień. Japońska dieta ma bardzo niską zawartość tłuszczu, dlatego ma szczególnie pozytywny wpływ na osoby cierpiące na wysoki poziom cholesterolu.

Jak to działa?

Podczas diety japońskiej codziennie jesz azjatyckie potrawy. Na śniadanie podawana jest zupa ryżowa z warzywami lub rybą. Na obiad i kolację jest jeszcze jedno gorące danie, które powinno składać się z ryżu, ryb i dużej ilości warzyw. Japońskie przepisy oferują wiele inspiracji i różnorodności. Przez cały dzień pije się dużo zielonej herbaty i wody. Mówi się, że zielona herbata wypłukuje toksyny z organizmu. Zielona herbata może również obniżyć wysokie ciśnienie krwi. Nie należy spożywać więcej niż 1200 kalorii dziennie. Prowadzenie dziennika żywieniowego to dobry sposób na śledzenie spożycia kalorii.

Jak długo trwa dieta?

Czas i potencjalna utrata wagi mogą się różnić. Dieta japońska powinna być przestrzegana przez co najmniej cztery tygodnie. To wystarczająco dużo czasu, aby pobudzić spalanie tłuszczu. Niektórzy na japońskiej diecie schudli od 3 do 8 kilogramów w cztery tygodnie. Wynik można zwiększyć, jeśli ukończysz program sportowy. Wartości krwi większości ludzi poprawią się, gdy zjada się dużo warzyw i błonnika.

Żelazne zasady

• 1200 kalorii dziennie

• Jedz głównie ryż, ryby i warzywa

• Pij dużo zielonej herbaty i wody

• Zwróć uwagę na świeże przygotowanie - brak gotowych produktów

• Uprawiaj dodatkowe sporty lub lekki trening wytrzymałościowy

• Zasięgnij porady lekarza

Zalety wady

Każda zmiana diety może powodować dyskomfort. Mają one głównie charakter psychologiczny i wynikają z niskiego spożycia kalorii. Jeśli objawy nie ustąpią, skonsultuj się z lekarzem. Przerwij japońską dietę, jeśli nie jest dla ciebie dobra. Dieta to zdrowa dieta mieszana. Dużą wagę przywiązuje się do świeżej żywności i zbilansowanego składu potraw. Życie przez cztery tygodnie z deficytem kalorii wynoszącym 1200 kalorii jest trudne i wymaga dużej wytrzymałości. Gotowanie ma również swoją cenę, nie tylko finansową. Ci, którzy pomyślnie przejdą przez japońską dietę, zostaną nagrodzeni lżejszą wagą. Upewnij się również, że spożywasz wystarczającą ilość białka, na przykład przez ryby. W przeciwnym razie nie będziesz w stanie budować mięśni. Zdrowe odżywianie jest dziś bardzo popularne. Azjatyckie jedzenie jest uważane za zdrowe i łatwo przyswajalne dla organizmu.

Jeśli spożycie kalorii zostanie znacznie zmniejszone, zmniejszy się również wydajność. Należy wtedy unikać wyczerpującego sportu i innych dużych obciążeń. Jeśli nadal chcesz uprawiać sport, upewnij się, że spożywasz odpowiednią ilość kalorii.

Rodzaje diety japońskiej

Istnieją trzy rodzaje diety japońskiej: Dieta japońska na 7 dni ma kilka minusów, bo w ciągu tygodnia uzyskuje się jedynie efekty usunięcia nadmiaru płynu z organizmu. 13-dniowa dieta japońska jest najpopularniejszą i najczęściej stosowaną dietą. 14-dniowa dieta japońska różni się od poprzedniej 13-dniowej tylko o jeden dzień. Nie ma zasadniczych różnic. Jest zwykle stosowana na prośbę osób, które tracą na wadze. Prawdziwa japońska dieta składa się z pokarmów, które pozwalają skutecznie schudnąć bez wywoływania głodu. Są to ryby, warzywa, ryż, owoce, rośliny strączkowe i oczywiście zielona herbata. Tradycyjna japońska dieta jest oczywiście bardziej zróżnicowana. Ważną kwestią jest to, że japońska dieta nie przewiduje termicznej obróbki żywności, zalecając świeże spożycie. W ten sposób w menu dietetycznym zachowuje się maksymalnie przydatne i pożywne substancje.

 


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę