Najnowsze artykuły

Jak ustalić ceny cateringu na następną...

Kluczem do zorganizowania udanej kolorowej imprezy jest planowanie. Dzięki odpowiednim przygotowaniom można zaoszczędzić sporo pieniędzy podczas imprezy...

Czytaj Więcej

Pokonaj zimowe chłody dzięki tym 8 ćwiczeniom w domu


Popularne cateringi dietetyczne

DietBox 74 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę
Cuisinable 14 opinii zadowolonych klientów Zamów dietę
Przełom w odżywianiu 143 opinie zadowolonych klientów Zamów dietę

Mroźne zimy znane są z tego, że osłabiają ducha, jeśli chodzi o dotrzymywanie kroku planom fitness, ale odrobina pomysłowości może pomóc Ci się z tym uporać. Chcesz iść na siłownię, spacerować lub biegać na świeżym powietrzu, ale nie możesz z powodu naprawdę niskich temperatur? Skorzystaj z kilku prostych ćwiczeń, które możesz wykonywać w domu, aby utrzymać formę!

Zastanawiasz się, jakie to ćwiczenia? Czytaj dalej, aby się dowiedzieć:

Ćwiczenia z ciężarem własnego ciała

Ćwiczenia z ciężarem własnego ciała nie wymagają sprzętu, dzięki czemu idealnie nadają się do wykonywania w domu. Ćwiczenia te wykorzystują ciężar własnego ciała jako opór, dzięki czemu spalają tłuszcz i wzmacniają mięśnie. Przykłady obejmują przysiady, pompki, wypady, deski i wiele innych ćwiczeń. Istnieją różne poziomy intensywności - początkujący, średniozaawansowany i zaawansowany, w zależności od tego, jak sprawny jesteś.

Kickboxing cardio

Cardio kickboxing to popularna rutyna fitness łącząca elementy sztuk walki i cardio. Jest to trening całego ciała, który obejmuje ciągły ruch, którego wiele korzyści to przyspieszenie akcji serca, poprawa krążenia krwi, spalanie kalorii, budowanie beztłuszczowej masy mięśniowej oraz poprawa równowagi i koordynacji. Jest to zabawny sposób na utrzymanie formy, a także służy jako szybki odstresowywacz.

Trening boot camp

Połączenie treningu cardio i treningu z ciężarem ciała, pomaga spalić kalorie, budując jednocześnie siłę i wytrzymałość. Obejmuje on podciąganie, pompki, wypady i chrupanie przeplatane lżejszymi ćwiczeniami, takimi jak ćwiczenia i sprinty. Trening ten wymaga niewiele sprzętu lub nie wymaga go wcale, dzięki czemu można go wykonywać w domu, ale to, czego potrzebujesz, to duża przestrzeń - na przykład rozłożysta weranda. Właściwa sesja boot camp może skończyć się spaleniem większej ilości kalorii niż trening na siłowni.

Tabata

Tabata to forma treningu interwałowego o wysokiej intensywności, odpowiednia dla tych z Was, którzy są na poziomie średnio zaawansowanym i zaawansowanym (nie zalecana dla początkujących). Polega na wykonywaniu serii ruchów w krótkich 10- i 20-sekundowych seriach, w których liczy się szybkość i wyczucie czasu. Pcha ciało do granic możliwości, co prowadzi do wyraźnych korzyści zdrowotnych i kondycyjnych.

Joga i pilates

Te ćwiczenia wykorzystują minimalną ilość sprzętu, co czyni je idealnymi do treningu domowego. Chociaż istnieje wiele różnych sprzętów do pilatesu, podstawowe ruchy wymagają jedynie maty. Zarówno joga, jak i pilates nie powodują wylewu potu, ale skupiają się na elastyczności, sile mięśni i wytrzymałości. Ruchy w pilatesie są zaprojektowane tak, by skupiać się na mięśniach rdzenia ciała.

Trening siłowy

Jeśli jesteś zaznajomiony z treningiem siłowym, możesz go kontynuować w domu, korzystając z odpowiedniego sprzętu, ale jeśli należysz do innej kategorii, mamy dla Ciebie genialne rozwiązanie problemu - butelki lub puszki z wodą! Napełnij je piaskiem, a zastąpią Ci hantle i sztangi. Dzięki temu możesz trenować z najwyższą łatwością. Trening siłowy w zimie ma wiele zalet, takich jak podniesienie poziomu metabolizmu, zapobieganie uczuciu ospałości i senności oraz oczywiście spalanie kalorii i utrata tkanki tłuszczowej.

Trenażer crossowy i cykl stacjonarny

Jeśli masz w domu trenażer crossowy lub rower stacjonarny, możesz wykorzystać je jako substytut biegania lub jazdy na rowerze na świeżym powietrzu. W rzeczywistości, spróbuj połączyć ćwiczenia z wykorzystaniem sprzętu fitness, który posiadasz z ćwiczeniami z ciężarem ciała i ćwiczeniami na podłodze, aby stworzyć spersonalizowany reżim treningu obwodowego, który jest zgodny z Twoimi potrzebami i celami (w razie potrzeby skorzystaj z pomocy eksperta). To doprowadzi do kompletnego i dobrze zaokrąglonego treningu w przytulnym zaciszu Twojego domu.

Trening taneczny

Dla wszystkich kobiet, które lubią treningi taneczne lub Zumbę, uzyskaj dostęp do odpowiednich filmów na YouTube i płyt DVD w zaciszu swojego domu. Treningi taneczne mają szereg korzyści zdrowotnych, które obejmują kontrolę wagi, poprawę kondycji serca i płuc, a także wzmocnienie mięśni i kości.

Ponieważ treningi domowe wykonywane są zazwyczaj w środowisku bez nadzoru, zwracaj baczną uwagę na technikę, zwłaszcza jeśli jesteś początkująca. Nieprawidłowe wykonywanie ruchów może prowadzić do kontuzji.

Każda sesja musi być poprzedzona odpowiednią rozgrzewką i schłodzeniem, aby zminimalizować ryzyko kontuzji. Na koniec upewnij się, że puszki z wodą i butelki z wodą wypełnione piaskiem są dokładnie zważone i mają taką samą wagę jak twoje hantle i sztangi. Jeśli planujesz kupić sprzęt fitness, upewnij się, że są one odpowiednie dla Twoich potrzeb, konsultując się z ekspertami i przeprowadzając szeroko zakrojone badania.

Szukasz planu ćwiczeń dostosowanego do Twoich potrzeb? Nasi eksperci mogą pomóc

Bądź w formie z HealthifyMe. Zarejestruj się tutaj

Tagi: boot camp sesjaCross trainercycling outdoorsexercisesfloor exerciseshealth and fitnesshealth benefitsIndoor workoutslosing fatplan customisedsimple indoor exercisesyogazumba


Popularne diety pudełkowe

Standard Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Odchudzająca Jest to typowa, deficytowa pudełkowa dieta redukcyjna, której celem jest zgubienie zbędnych kilogramów oraz zmniejszenie obwodów w kluczowych miejscach ciała w krótkim czasie. Zamów dietę
Sport Dieta pudełkowa dla sportowców to w pełni zbilansowany zestaw 5 lub 6 posiłków, uwzględniający zwiększone zapotrzebowanie na pełnowartościowe białko oraz węglowodany złożone. Zamów dietę
Wegetariańska Jest to dieta pudełkowa dla wszystkich tych, którzy pragną się smacznie i zdrowo odżywiać i nie mają potrzeby wnikliwego liczenia kalorii. Zamów dietę
Bezglutenowa Jest to specjalna dieta lecznicza dla osób cierpiących na choroby i dolegliwości glutenozależne, tj. celiakia, alergia, bądź nietolerancja na gluten. Zamów dietę
Bez laktory Jest formą leczenia dla osób, których organizm nie trawi zawartego w mleku cukru, czyli laktozy. Zamów dietę